Start  |  PAKIETY  |  CENNIK  |  KONTAKT  |  polski | 

Identyfikacja wizualna




Identyfikacja wizualna  jest to całość symboliki stosowanej przez firmę, czyli wszystkie te elementy, które pozwalają rozpoznać "na zewnątrz" firmę: kolorystyka, logo, info, logotypinfo, etc.

Identyfikacja wizualna jest podstawowym sposobem budowania tożsamości firmy oraz świadomości marki, a co za tym idzie bardzo ważnym elementem w strategii marketingowej. Firma posiadająca spójną oraz kompleksową identyfikację wizualną posiada przewagę w komunikacji społecznej, poprzez budowanie pozytywnych skojarzeń oraz opinii na temat marki lub firmy.

Na dzisiejszym rynku, na którym nawet najlepszy produkt sam się nie sprzeda, to jak się prezentujemy i jak jesteśmy postrzegani przez innych, na ile świadomie budujemy swój wizerunek, odgrywa kluczową rolę w zdobywaniu klienta. Dlatego kreacyjne podejście do kwestii CI daje możliwość stworzenia obrazu korporacji będącego wyrazem jej unikalnej osobowości i tożsamości, celów, jakie sobie stawia oraz misji, jaką chce wypełniać.Profesjonalnie opracowana, kompleksowa identyfikacja otwiera niezwykłe możliwości wielopoziomowego komunikowania się z odbiorcami, budowania więzi emocjonalnej, pozyskiwania zaufania klienta na długi czas.

Dziś od firm wymaga się znacznie więcej, niż tylko wprowadzania produktów na rynek. Oczekuje się wyrazistego przekazu, który będzie pozycjonował firmę i określał grupę docelową produktu. Taką rolę spełnia identyfikacja wizualna, która wymaga podporządkowania całego image’u firmy.

Tylko posiadając przemyślane, spisane i wdrożone zasady komunikacji macie Państwo szansę uzyskać spójny przekaz i dobry odbiór Waszej firmy.
   

proponowane rozwiązania szczegółowy cennik