Start  |  PAKIETY  |  CENNIK  |  KONTAKT  |  polski | 

Cennik: AdWords




Aby zrozumieć cennik prowadzenia kampanii AdWords, należy rozróżnić trzy najistotniejsze pojęcia:

  • Budżet kampanii AdWords - to kwota jaka zostanie wykorzystana na prowadzenie kampanii w Google, czyli na linki sponsorowane. Internauta klikając w reklamę będzie pomniejszał pulę do wykorzystania. Cena za kliknięcie jest ustalana na podstawie jakości reklamy oraz aukcji przeprowadzonej pomiędzy reklamodawcami. Więcej o zasadach działania systemu aukcyjnego znajduje się na stronie O AdWords
     
  •  Cena za prowadzenie kampanii - to kwota jaka trafi do DOTCOM jako wynagrodzenie za pracę włożoną w przygotowanie i monitorowanie kampanii.
     
  • kampanie AdWords muszą mieć zdefiniowane konwersje, czyli określone i oczekiwane działania na stronie klienta
    (np.: sprzedaż produktu, wysłanie maila, odwiedzenie ważnej dla reklamodawcy podstrony)


W ramach kampanii dla każdego pakietu wykonywane są usługi:

  • Instalacja Google Analytics,
  • Mierzenie minimum jednej akcji konwersji,
  • Raport z przeprowadzonej kampanii zawierający: ilość kliknięć, wydany budżet, statystykę fraz, ilość konwersji, statystykę miejsc docelowych.

 

Oferta kampanii Adwords sporządzana jest indywidualnie dla każdego klienta, ponieważ na wycenę wpływa wiele czynników.


Jaki budżet będzie odpowiedni dla Ciebie ?


By klient dobrze rozumiał czego oczekuje od przeprowadzanej przez DOTCOM kampanii AdWords, wprowadzamy pojęcie budżetu kampanii AdWords oraz proponujemy pakiety celowe.

Pakiet celowy jest proponowanym przez DOTCOM rozwiązaniem, który informuje klienta jakie cel i skutek osiągnie kampaniia AdWords w ramach założonego budżetu.

 

Przykładowa oferta AdWords Pakiety AdWords